Chcę
Myślisz, chcę żyć po swojemu! Mieć czas na swoje pasje, marzenia, plany. Dzielić radość z bliskimi.
Chcę także pracować #poswojemu!
Wymyślać nowe rozwiązania. angażować ludzi, wzajemnie się motywować.
To, co sprawia, że praca przestaje być pracą, to właśnie pasja, jaką w nią wkładasz, twoja wewnętrzna motywacja do działania, tworzenia, angażowania się.
Potrzebuję
Każdy z nas ma inne potrzeby, inaczej patrzy na świat. Ale właśnie dzięki tej multi różnorodności tworzymy bogactwo doświadczeń każdej organizacji. Firma, to nie biurka, salki konferencyjne i kąciki kawowe, to Ludzie, którzy sprawiają, że te miejsca ożywają, wypełniają się śmiechem i niesamowitymi pomysłami.
Ludzie, to największy potencjał każdej organizacji. O ten potencjał warto dbać i go wspierać. Działy HR mają na sobie ogromną odpowiedzialność za jego utrzymanie i stały rozwój. A często przytłoczone nadmiarem zadań i rutynowej roboty, mają niestety mniej czasu na to, co naprawdę ważne. Na dostrzeżenie człowieka wraz z jego potrzebami, na budowanie pozytywnych doświadczeń pracownika i na tworzenie żywej społeczności wymiany tych doświadczeń.
Doświadczenie rządzi!
Filozofia HX /Human Experience/, to postawienie na doświadczenia pracownika, na jego wewnętrzny potencjał.
Nie lubimy kiedy narzuca nam się coś odgórnie, kiedy nikt nie pyta nas o zdanie i o wszystkim dowiadujemy się na samym końcu. To zupełnie naturalne, że chcemy współdecydować, zwłaszcza, gdy chodzi o tak ważny obszar, jakim jest zadowolenie z wykonywanej pracy.
Zaproś HX do swojej firmy
Dla nas, twórców sytemu, HX, to budowanie pozytywnych doświadczeń naszych użytkowników, poprzez aktywne włączanie ich w proces rozwijania systemu, w którym pracują. Zbieranie od nich regularnego feedbacku, opinii, pomysłów. W końcu to oni wiedzą najlepiej co się sprawdzi, a co tylko utrudni im pracę. Co świetnie wspiera, a co blokuje procesy.
Jak robimy to w Hsys
Zaczynamy od powołania w firmach naszych Klientów opiekunów HX, czyli osób, które są naszymi łącznikami w kontakcie z użytkownikami. Pomagają nam w zbieraniu informacji zwrotnych, w powoływaniu grup focusowych i organizacji warsztatów dedykowanych naszym użytkownikom.
Szczególnie mocno dbamy o relację pomiędzy naszymi UX designerami, a użytkownikami, żeby przygotowywane przez nich nowe widoki i funkcjonalności były możliwie zgodne z rzeczywistymi potrzebami i oczekiwaniami. Ludzie mają znacznie większą motywację do pracy w nowym systemie, kiedy czują, ze mogą coś zmienić, dodać, usprawnić.
Bardzo ważne jest angażowanie użytkowników do aktywnego korzystania z nowego systemu, pokazywanie im jego zalet i korzyści. Widząc te praktyczne zastosowania i czując oszczędność własnego czasu pracy, pracownicy chętniej przeniosą się na nowe oprogramowanie i będą je spontanicznie rekomendować.
Jeżeli zatem zależy Ci na budowaniu pozytywnych doświadczeń pracowników oraz miejsca pracy, któremu to właśnie Ludzie nadają jego niepowtarzalny charakter, angażuj ich we wspólne działania, zbieraj feedback, pozwalaj współdecydować.
Bądź HX influencerem w swojej organizacji 😊
W końcu każdy z nas lubi pracować #poswojemu ❤️

Dodaj komentarz